Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.05.2007 22:51 - Размисли около изборите! - Или защо няма да гласувам!
Автор: segmadis Категория: Други   
Прочетен: 3343 Коментари: 9 Гласове:
0

Последна промяна: 09.05.2007 07:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Вече сме в разгара на кампанията за избор на евро депутати и е логично по това време да се позамисля относно това дали въобще има смисъл от всичко което става. Като започнем от "скандалът" с Топлофикация, където за всеки един който не е пристрастен до фанатизъм би трябвало да е ясно, че това дружество както предполагам и още такива из цяла България са поредния начин за събиране на пари от една или друга партия. Не знам дали на хората, които може би ще прочетат това им е ясно, но издръжката на една партия не е малка, дори никак, достатъчно е само да се вземат като разход парите давани за офиси в различните градове. И сега какво се получава - вече цяла година няма никаква по - сериозна информация какво точно е станало, нито се знае къде са по - голямата част от парите, които са откраднати - интересно нали:) Съдят някой, но така и не е сигурно кой точно и за какво и още повече на какво ще го осъдят въпреки, че е на лице едно доста сериозно престъпление за което може да се намерят без никакво мислете много виновни. Но не ние си се съдим и така! В доста от по - развитите от нас страни (и такива има) подобно дело щеше да е свършило за не повече от месец. И сега какво се получи изведнъж ... министъра на енергетиката Р.О. е в "отпуска", дали не е добре премислен ход от страна на премиера С.С. ? По този начин повечето хора най - малкото ще си кажат "виж го иска да се реши най - после това дело" и може тези хора точно да вземат, че и да гласуват за него. Но аз понеже не съм си го казал това и няма да гласувам за него:) Какви са другите ми възможности...да гласувам за Атака, не мерси не искам България да стане втора Югославия!!! Да гласувам за ДСБ или за СДС или ССД, ммм не мерси отново... и за тях не искам не за друго, а просто защото те имаха своя шанс вече и се доказаха като най - корумпираното управление досега!!! Да гласувам за НДСВ пак не, просто не ми хареса и тяхното управление или по - точно липсата на такова. И последната възможност е да гласувам за ГЕРБ... ами мисля, че не искам и за тях да гласувам не за друго просто защото да оправиш няколко улици в София не е достатъчно, сега всички ще кажат, че по времето на Бойко полицията е била много силна...е да на думи беше но мутрите май все още се возят във неприлично скъпите си автомобили и гледат лошо!!! Така че и за ГЕРБ няма да гласувам. И май се изчерпаха възможностите ми... Написах това за да стане на повечето хора ясно защо повечето млади хора не искат да гласуват и защо АЗ СЪЩО НЯМА ДА ГЛАСУВАМ!!!! преди да съм видял някой да направи нещо за държавата, а не само за себе си!!! Има още куп доводи заради, които не искам да гласувам за никой, но не е сега мястото и времето да ги казвам. Може би по - късно. Нека всеки да се замисли в изборния ден за какво точно гласува...за да имаме някой, който и да е в Брюксел или за човек който наистина ще работи за народа, каквато всъщност му е работата!!!


Тагове:   Около,


Гласувай:
0



Следващ постинг

1. monologa - Аз няма
08.05.2007 23:38
Аз няма да гласувам опрделено. Не го усещам този избор като такъв.

И фиктивно няма да бъда част от гражданското общество.
цитирай
2. melpomena - И аз няма да гласувам. Не съм толкова ...
09.05.2007 09:18
И аз няма да гласувам. Не съм толкова запозната с партиите, колкото си ти, обаче това което знам, ми е достатъчно за да ме откаже!
цитирай
3. estrella - Изборите
09.05.2007 10:52
за депутати в Европейския парламент нямат нищо общо с вътрешнополитическите схеми. Дали Бойко е направил две улици, не е показател дали хората от листата на ГЕРБ ще са добри представителите на страната ни в ЕС.
Крайно време е да се научим да гледаме хората, а не партийните им пристрастия. Аз ще гласувам, честит ден на Европа.
цитирай
4. анонимен - az 6te glasuvam za bsp
09.05.2007 10:54
az 6te glasuvam za bsp
цитирай
5. copycat - ---
09.05.2007 11:06
Абе защо винаги около избори се намиря някой дето си мисли, че открива Америка и пуска тема със заглавие "защо няма да гласувам"...

Другите поне бяха запознати с чичко абзац.
цитирай
6. segmadis - :)
09.05.2007 11:09
Добре след малко ще я редактирам щом толкова много пречи това че няма абзаци:) А и аз просто съм написал защо аз лично няма да гласувам! Не за друго просто не искам да подкрепям някой който редовно така да се каже ми бърка в джоба. Проблема е че ситуацията в България е малко объркана...тоест хората, които не е толкова наложително да гласуват го правят а младите не! Но това го отдавам на времената в които живеем.
цитирай
7. анонимен - ОВЦЕ
11.05.2007 00:45
Нащо не е народ, а овце!!! Гласувайте си за БСП, за ДСБ та даже и за Софиански, защото въпреки очеизвадните му далавери все още има БАЛЪЦИ дето го подкрепят!!!!
цитирай
8. анонимен - И АЗ НЯМА ДА ГЛАСУВАМ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
11.05.2007 21:37
чудят се какви платени длъжности да измислят все още..
ПАК ЗА ПАРИ , ВСИЧКО ЗА ПАРИ, ДА СЕ ГУШАТ!
ПИСНА МИ!
НЕ ИСКАМ НАГЛАСЕНИ ИЗБОРИ ВЕЧЕ, АМАН!
ВСИЧКО СЕ ПРАВИ ОТ ОПРЕДЕЛЕНИ И ЗА ОПРЕДЕЛЕНИ ХОРА!
Гнусна работа!
цитирай
9. dragosakos - Просто ще кажа, че
13.05.2007 16:20
АЗ СЪЩО НЯМА ДА ГЛАСУВАМ! Не намирам смисъл за себе си да упражня този вот! Който иска да ме съди! Всеки има право да решава!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: segmadis
Категория: Други
Прочетен: 64727
Постинги: 9
Коментари: 25
Гласове: 108
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930