Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.08.2007 08:09 - Един красив кът от България
Автор: segmadis Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1461 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 15.08.2007 09:13


  Ето, че пак пиша. Този път не е за нещо като предишните ми постове, но то и аз съм си такъв, летя си от мисъл на мисъл винаги. 
  В Петък, Събота и Неделя бях до едно градче в България, което аз лично адски много харесвам, става въпрос за Велинград. Сигурно хората, които са ходили натам знаят как се стига до града, но сега ще обясня и това. Значи до града се стига по един път, който се вие през дефилето на чепинската река. Самото дефиле е наистина вълшебно. Просто там е единсвеното място на което съм бил и където виждам как човек и природа могат да правят наистина красиви неща. За жалост тук мога да приложа само две снимки понеже нямам повече в момента, но мисля, че и от тях се разбира достатъчно за какво говоря. 
  Жалкото в случая е, че този красив кът от България е на път да изчезне в близките години, ако така се изсичат и горите и се руши всичко създадено от природата. 
  Не знам какво повече да кажа по темата искам просто да ви пожелая някога да посетите това място. За мен лично такива места трябва да се запазят такива, каквито ги виждаме и сега и каквито са ги виждали нашите бащи и дядовци. Ако имате някога път към Велинград или околностите му, просто се загледайте в самия път натам, мисля че няма да останете разочаровани, защото винаги малките неща когато са заедно тежат повече от по - големите.

image

image



Тагове:   България,   кът,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: segmadis
Категория: Други
Прочетен: 64733
Постинги: 9
Коментари: 25
Гласове: 108
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930